Paintaball- pomysł na biznes w małej miejscowości

Nie wiem o czego zacząć mam 22 lata i nie uśmiecha mi się praca na etacie w jakimś warsztacie czy biurze, praca pod zegarek w najlepszym wypadku od 7 do 15. Moje zamiłowania idą w kierunku militari ze względu że wojsko nie wchodzi w grę, myślałem o sklepie z bronią sportową typu paintball(karabinki, amunicja, odzież wojskowa, kaski i ochraniacze itp.) i przy okazji organizacja takich gier paintballowych, swego czasu brałem udział i znam kilka dobrych miejsc do takich wypraw(las ze starodrzewiem, magazyn, opuszczona fabryka), gadałem z kolesiem z Legnicy który prowadzi taki biznes(paintball) zgarnia około 300 zł. za jedną grę w paintball na rękę. Ja dodatkowo chciałbym rozszerzyć działalność o sprzedaż, może w przyszłości o jakieś szkoły przetrwania, najgorsze są wahania czy będą chętni no i w ogóle czy to się kalkuluje. Chętnie wysłucham waszej opinii na temat tej działalności czy wy i wasi znajomi korzystacie z takich usług?

Brak komentarzy: