Pomysł na biznes - Restauracja Sushi

Mam pomysł na biznes a dokładnie na restaurację, bar w Katowicach, bar może z dość nietypowym menu a dokładnie z japońskim jedzeniem tzw. przysmaki z surowej ryby - Sushi. Niestety w Katowicach już takie restauracje istnieją np. "Narada Sushi" lub "Kyoto Sushi". Słyszałem że Warszawie jest ponad 50 barów z japońskim jedzeniem i dobrze sobie radzą, chociaż ja mieszkam w Katowicach i tu chciałbym ogarnąć temat. Pomysł chodzi za mną już cały rok od warsztatów Sushi które odbyły się w ramach dni kultury japońskiej właśnie w Katowicach. Zdaję sobie sprawę że nie jestem mistrzem w temacie Sushi dlatego póki co swoje umiejętności chcę jeszcze udoskonalić w dobrej restauracji Sushi w Warszawie. Słyszałem że szkolenie mistrza sushi w Japonii trwa 10 lat za to w Polsce 1,5 roku. Mam już parę pomysłów na lokalizację i aranżację wnętrza np. bar z pływającymi łódeczkami. Najgorsze z tego wszystkiego są koszty: lodówki, zamrażarki, nakrycie dla 2 osób to kwota 200 zł. Franczyza z "Sensi Sushi" w moim przypadku nie wchodzi w grę nie mam tyle gotówki żeby wyłożyć.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Witam.
I jak tam Twój pomysł?
Istnieje już gdzieś w Katowicach twój bar sushi?